واحه ای در لحظه

به سراغ من اگر می ایید
پشت هیچستانم
پشت هیچستان جایی است
پشت هیچستان رگ های هوا پر قاصدهایی است
 که خبر می آرند از گل واشده دورترین بوته خک
روی شنها هم نقشهای سم اسبان سواران ظریفی است که صبح
به سرتپه معراج شقایق رفتند
 پشت هیچستان چتر خواهش باز است
 تا نسیم عطشی در بن برگی بدود
زنگ باران به صدا می اید
آدم اینجا تنهاست
و در این تنهایی سایه نارونی تا ابدیت جاری است
به سراغ من اگرمی ایید
 نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من

نظرات 3 + ارسال نظر
سهراب یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ب.ظ http://ohoom.blogsky.com

سلااااااااااام
خوبی عزیزم
چه وبلاگ خوشگل گلو بلبلی داری فدات شم
عزیزم من وبلاگ نازتو لینک کردم
خوشحال شدم
بازم میام پیشت
فعلا
قربووونت
سلی

احسان یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com

سلام
دروغ چرا
الان خیلی عجله داشتم هیچی از وبلاگت نخوندم
فقط لینکت کردم
سر فرصت میام می خونم
موفق باشی
فعلا...

ج سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد